• 04-09-2021, 23:23:12
    #1
    Arkadaşlar merhaba.Biliyorsunuz ki Papara hesabınızdaki parayı başka bankaya iban yoluyla veya bir başka paparalıya göndermek için en az 1 tl yükleme yapmamız gerekiyor.
    EFT yapacağımız hesabın da bize ait olması gerekiyor.
    Şimdi ben 17 yaşındayım ve henüz banka kartım yok.Sadece ininal sanal kartım var orada da yaş gereği eft yapamıyorum.Yani hangi yola başvursam illa kendi bankamdan 1 tl göndermem gerekiyor.
    Acaba bunun başka yolu vesaire var mıdır?
  • Kabul Edilen Cevap
    • İşleyişi bilmiyorum ama papara teknosa mağazalarından para yüklemeye izin vermekte. Dilerseniz, bu şekilde yükleyebilirsiniz. Tabii ki, amacınız paparaya para yüklemekse, bu şekilde olabilir.
  • 04-09-2021, 23:26:13
    #2
    Malesef yoktur 1 yıl bekle
  • 04-09-2021, 23:26:29
    #3
    Veli izni ile banka hesabı açabilirsin.
  • 04-09-2021, 23:26:46
    #4
    Umutkurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malesef yoktur 1 yıl bekle
    1 Yıl bekleyince bu durum ortadan kalkıyor mu?
  • 04-09-2021, 23:27:15
    #5
    ucg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veli izni ile banka hesabı açabilirsin.
    Valla hiç uğraşamam hocam
    Değerli yorumunuz için de ayrıca teşekkürler.
    • Umutkurt
    Umutkurt bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-09-2021, 23:28:34
    #6
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    İşleyişi bilmiyorum ama papara teknosa mağazalarından para yüklemeye izin vermekte. Dilerseniz, bu şekilde yükleyebilirsiniz. Tabii ki, amacınız paparaya para yüklemekse, bu şekilde olabilir.
    • Lucien
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 04-09-2021, 23:28:46
    #7
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla hiç uğraşamam hocam
    Değerli yorumunuz için de ayrıca teşekkürler.
    siz uğraşmayacaksınız zaten uğraşsanızda açamıyorsunuz

    veliniz kimliğinizle gidecek açacak, bu kadar.