Arkadaşlar merhaba.Biliyorsunuz ki Papara hesabınızdaki parayı başka bankaya iban yoluyla veya bir başka paparalıya göndermek için en az 1 tl yükleme yapmamız gerekiyor.
EFT yapacağımız hesabın da bize ait olması gerekiyor.
Şimdi ben 17 yaşındayım ve henüz banka kartım yok.Sadece ininal sanal kartım var orada da yaş gereği eft yapamıyorum.Yani hangi yola başvursam illa kendi bankamdan 1 tl göndermem gerekiyor.
Acaba bunun başka yolu vesaire var mıdır?