Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hiç uğraşamam hocam
Değerli yorumunuz için de ayrıca teşekkürler.
siz uğraşmayacaksınız zaten uğraşsanızda açamıyorsunuz

veliniz kimliğinizle gidecek açacak, bu kadar.