• 03-09-2021, 15:08:03
    #10
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Bu durum şöyle bir şey;

    100.000 TL paranız var.

    1 TL'den 100.000 ad. bir ürün alıyorsunuz, çok hızlı bir ürün.

    Rakipleriniz aynı ürünü 5 TL'den günde 5 ad. satıyor. Net kar: 400.000 TL ve parayı 1800 günde çevirdiler.

    Siz ürünü 4 TL'den sattığınız için satışlarınız çok daha hızlı. Günde 30 ad. satıyorsunuz. Net kâr: 300.000 TL ve parayı 1000 günde çevirdiniz.

    Aradaki 800 Gün rakibinizin kârını 2ye katlamak için yeterli bir zaman dilimi.

    Avantaj: Paranız daha hızlı sermayeye döndü, cebinize daha hızlı girdi.

    Sürümden kazanmak böyle bir avantajdır, sıcak parayı getirir ve Cash ise Kingdir
  • 03-09-2021, 15:10:06
    #11
    GSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu durum şöyle bir şey;

    100.000 TL paranız var.

    1 TL'den 100.000 ad. bir ürün alıyorsunuz, çok hızlı bir ürün.

    Rakipleriniz aynı ürünü 5 TL'den günde 5 ad. satıyor. Net kar: 400.000 TL ve parayı 1800 günde çevirdiler.

    Siz ürünü 4 TL'den sattığınız için satışlarınız çok daha hızlı. Günde 30 ad. satıyorsunuz. Net kâr: 300.000 TL ve parayı 1000 günde çevirdiniz.

    Aradaki 800 Gün rakibinizin kârını 2ye katlamak için yeterli bir zaman dilimi.

    Avantaj: Paranız daha hızlı sermayeye döndü, cebinize daha hızlı girdi.

    Sürümden kazanmak böyle bir avantajdır, sıcak parayı getirir ve Cash ise Kingdir
    Süper bir yorum hocam sabitliyorum
  • 03-09-2021, 15:10:34
    #12
    Bizim işte olmaz o.
    Anca tüm satıcılar birleşiriz oturur konuşuruz fiyatları ederine satarız. Böylelikle referansı olan tercih edilir.
  • 03-09-2021, 15:12:27
    #13
    Ürünü alırken kâr etmişseniz sürümden kazanırsınız
  • 03-09-2021, 15:13:41
    #14
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim işte olmaz o.
    Anca tüm satıcılar birleşiriz oturur konuşuruz fiyatları ederine satarız. Böylelikle referansı olan tercih edilir.
    Bence de en mantıklısı bu yonde olur ama sonradan bi kişi çıkıp 2tl altına satsa bile herkes ona akacağı için sıkıntılı bir iş bence taban fıyatlarda duzenleme gıdılmesı lazım bu konuda tum satıcılar olarak bırlesıp bır konu acabılırız dıye dusunuyorum.
  • 03-09-2021, 15:14:49
    #15
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de en mantıklısı bu yonde olur ama sonradan bi kişi çıkıp 2tl altına satsa bile herkes ona akacağı için sıkıntılı bir iş bence taban fıyatlarda duzenleme gıdılmesı lazım bu konuda tum satıcılar olarak bırlesıp bır konu acabılırız dıye dusunuyorum.
    Bence de fiyatlar artırılmalı diye düşünüyorum. Zaten çoğu hesap bazen sorun verebiliyor (örn: envato).

    33 dolarlık ürünü 10 tl ye satıyoruz
  • 03-09-2021, 15:15:26
    #16
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence de fiyatlar artırılmalı diye düşünüyorum. Zaten çoğu hesap bazen sorun verebiliyor (örn: envato).

    33 dolarlık ürünü 10 tl ye satıyoruz
    Resmen 1/33 fiyatına bedava veriyoruz suan fark ettim de
  • 03-09-2021, 15:16:42
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Sürümden kazanmak için çok satış yapmanız ve süreklilik gereklidir.
  • 03-09-2021, 15:16:50
    #18
    emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Resmen 1/33 fiyatına bedava veriyoruz suan fark ettim de
    Bİr abim sayesinde bir platformda satış yapıyorum,yabancılara semrush envato vs 5-10 dolar arası satıyorum gayet iyi kar bırakıyor. R10'da 5-6 hesap satışı yerine tekte kazanıyorum. Sana da tavsiye ederim.