emrerusen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence de en mantıklısı bu yonde olur ama sonradan bi kişi çıkıp 2tl altına satsa bile herkes ona akacağı için sıkıntılı bir iş bence taban fıyatlarda duzenleme gıdılmesı lazım bu konuda tum satıcılar olarak bırlesıp bır konu acabılırız dıye dusunuyorum.
Bence de fiyatlar artırılmalı diye düşünüyorum. Zaten çoğu hesap bazen sorun verebiliyor (örn: envato).

33 dolarlık ürünü 10 tl ye satıyoruz