Bizim işte olmaz o.
Anca tüm satıcılar birleşiriz oturur konuşuruz fiyatları ederine satarız. Böylelikle referansı olan tercih edilir.
Bence de en mantıklısı bu yonde olur ama sonradan bi kişi çıkıp 2tl altına satsa bile herkes ona akacağı için sıkıntılı bir iş bence taban fıyatlarda duzenleme gıdılmesı lazım bu konuda tum satıcılar olarak bırlesıp bır konu acabılırız dıye dusunuyorum.