• 02-09-2021, 11:46:12
    #1
    Merhaba arkadaşlar , herkese iyi forumlar.
    Ben yaklaşık 1 haftadır dişlerimi tedavi ettiriyorum, 5 tane dolgu 1 tane kanal tedavisi yaptırdım, buraya kadar her şey normal.
    Son yapılan dün ki dolgumdan sonra diş etim şişti ve biraz dişimde baskı var gibi diğer dolgulara nazaran hissediyorum.
    Hekime gitmeden önce naçizane tavsiyeleriniz var mı , eğer gidersemde ayıp olmadan görgüsüzlük olmadan ne demem daha uygun olur ve hemen gitmem gerekir mi ?
  • 02-09-2021, 11:48:15
    #2
    Neden ayıp veya görgüsüzlük olsun? Size acil durumlar için numarasını vermesi lazımken Bir an önce kendisine danışın.
  • 02-09-2021, 11:48:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Direkt hekime gözükün hocam.
  • 02-09-2021, 11:48:38
    #4
    Bence ayıp olacak hiçbir şey yok gidip buraya yazdığınızın aynısını söyleyebilirsiniz
  • 02-09-2021, 11:51:25
    #5
    İst içinde özel bi diş hastanesi var reklam olmasın diye yazmadım ismini.1 sene önce yapılan dolgum ağrıdı diye gidip kayıt açtırdım düzelttiler tek kuruş para vermedim.Orda tüm datam çıkıyor yapılan işler röntgen vs çok iyi keşke tüm dişçiler böyle sistematik çalışsa.
  • 02-09-2021, 11:53:13
    #6
    telefon açıp sorun kendisi randevu verecektir. Görgüsüzlük veya ayıp unsurlarını oluşturacak bir durum yok.
  • 02-09-2021, 11:57:36
    #7
    Diş kökünde çürük olup iltihap yapmış olabilir.
    Bazen dişi kurtarırım ümidiyle çekmeyip ilaç veriyorlar, üstüne de dolgu vs yapıyorlar ama yetersiz kalabiliyor.
    En kötü ihtimalle o dişi çekerler.
    Ayıp olacak diye bir şey yok hocam, onun işi bu zaten.
    Geçmiş olsun
  • 02-09-2021, 12:12:04
    #8
    Devlet hastanesinde yaptırdıysanız hastaneye gidip işlemi yapan doktora sıra almadan bu konuyu danışın. Sizi sıra almanız için hasta kayıta yönlendirecektir. Onun dışında randevusuz hastalara doktorlar bakmıyor bilginiz olsun. Nöbetçi klinik bu konuda herhangi bir işlem sağlamaz.
  • 02-09-2021, 12:12:50
    #9
    Lederheld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet hastanesinde yaptırdıysanız hastaneye gidip işlemi yapan doktora sıra almadan bu konuyu danışın. Sizi sıra almanız için hasta kayıta yönlendirecektir. Onun dışında randevusuz hastalara doktorlar bakmıyor bilginiz olsun. Nöbetçi klinik bu konuda herhangi bir işlem sağlamaz.
    Özel hastanede tedavi oldum