Diş kökünde çürük olup iltihap yapmış olabilir.
Bazen dişi kurtarırım ümidiyle çekmeyip ilaç veriyorlar, üstüne de dolgu vs yapıyorlar ama yetersiz kalabiliyor.
En kötü ihtimalle o dişi çekerler.
Ayıp olacak diye bir şey yok hocam, onun işi bu zaten.
Geçmiş olsun