Merhaba arkadaşlar , herkese iyi forumlar.
Ben yaklaşık 1 haftadır dişlerimi tedavi ettiriyorum, 5 tane dolgu 1 tane kanal tedavisi yaptırdım, buraya kadar her şey normal.
Son yapılan dün ki dolgumdan sonra diş etim şişti ve biraz dişimde baskı var gibi diğer dolgulara nazaran hissediyorum.
Hekime gitmeden önce naçizane tavsiyeleriniz var mı , eğer gidersemde ayıp olmadan görgüsüzlük olmadan ne demem daha uygun olur ve hemen gitmem gerekir mi ?