İst içinde özel bi diş hastanesi var reklam olmasın diye yazmadım ismini.1 sene önce yapılan dolgum ağrıdı diye gidip kayıt açtırdım düzelttiler tek kuruş para vermedim.Orda tüm datam çıkıyor yapılan işler röntgen vs çok iyi keşke tüm dişçiler böyle sistematik çalışsa.