• 02-09-2021, 07:09:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selamlar, dün poco x3 Pro 8/256 modelinden satın aldım global cihaz. Satıcı şu an IMEI atılmadığını söyledi ancak yakın zamanda IMEI olayının çözüleceğini söyledi. Sizce bu IMEI olayı ne zaman düzelir ya da düzelme ihtimali var mı?
  • 02-09-2021, 07:14:12
    #2
    Atılır 1 ay sonra emniyet arar bi uğrayin lütfen diye
    Suçunuz çalıntı telefonu kullanma Bizzat kendimiz yaşadık telefoncunuz çok sağlam olmalı
  • 02-09-2021, 07:26:10
    #3
    X3 Pro kayıt yok diye biliyorum şu anda
  • 02-09-2021, 07:50:34
    #4
    Atılamaz. Alttaki modellerden önce çıkan cihazların sadece sim 1 yuvasında RSA koruması vardı. Bu yüzden sim 2 yuvasına rahatça imei atılıp kullanabiliyordu. Fakat yeni cihazların iki sim yuvasında da RSA koruması olduğundan imei atılamıyor.

    Bir çok satıcı, satarken kayıt gelir abi 8 ay kullanım süren var 8 ay içinde zaten gelir diyor. Sadece malını satmaya çalışıyor RSA kırılması pek mümkün değil.

    Mi 11
    Mi 11 Lite
    Redmi Note 10
    Redmi Note 10 Pro
    Poco X3 Pro
    Poco F3
  • 02-09-2021, 08:11:04
    #5
    Hocam hayırlı olsun bu telefon özellik olarak nasıl acaba
  • 02-09-2021, 08:14:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hayırlı olsun bu telefon özellik olarak nasıl acaba
    iPhone xr dan geçiş yaptım, hız olarak ikisi de mükemmel ama batarya arşa çıkaran cinsten. Oyun performansı zaten üst düzey
  • 02-09-2021, 08:17:01
    #7
    💎Yazılımın Nirvanası { }
    Deepspace adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hayırlı olsun bu telefon özellik olarak nasıl acaba
    Hocam bende 8/256GB olan var şuan ama yurt içi kayıtlı bizzat bayiinden aldım telefon efsane ötesi benim için Snapdragon 860 işlemcisi açmadığı oyun yok telefonda şuan yüksek grafikli 20 oyun vardır rahat sorunsuz monster PC kalitesini sunuyor diyebilirim. Kamera yanı biraz iyi değil fakat telefon zaten performans odaklı. Sesi stereo hoparlör olduğu için 8D hissi veriyor
  • 02-09-2021, 08:21:16
    #8
    imei kendiniz verirseniz iyi ama 3g ve lte imei üzerinden çalışıyor. önceki kayıtlı eski bir telefonun imei atarsanız lte çalışmayabiliyor. j7 samsung da yaşadık bunu.
  • 02-09-2021, 08:25:26
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atılamaz. Alttaki modellerden önce çıkan cihazların sadece sim 1 yuvasında RSA koruması vardı. Bu yüzden sim 2 yuvasına rahatça imei atılıp kullanabiliyordu. Fakat yeni cihazların iki sim yuvasında da RSA koruması olduğundan imei atılamıyor.

    Bir çok satıcı, satarken kayıt gelir abi 8 ay kullanım süren var 8 ay içinde zaten gelir diyor. Sadece malını satmaya çalışıyor RSA kırılması pek mümkün değil.

    Mi 11
    Mi 11 Lite
    Redmi Note 10
    Redmi Note 10 Pro
    Poco X3 Pro
    Poco F3
    Poco hariç diğerlerine imei geldi (Not) poco x3 pro'yada geldi@SonKelime; yanlışım varsa düzelt