atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Atılamaz. Alttaki modellerden önce çıkan cihazların sadece sim 1 yuvasında RSA koruması vardı. Bu yüzden sim 2 yuvasına rahatça imei atılıp kullanabiliyordu. Fakat yeni cihazların iki sim yuvasında da RSA koruması olduğundan imei atılamıyor.

Bir çok satıcı, satarken kayıt gelir abi 8 ay kullanım süren var 8 ay içinde zaten gelir diyor. Sadece malını satmaya çalışıyor RSA kırılması pek mümkün değil.

Mi 11
Mi 11 Lite
Redmi Note 10
Redmi Note 10 Pro
Poco X3 Pro
Poco F3
Poco hariç diğerlerine imei geldi (Not) poco x3 pro'yada geldi@SonKelime; yanlışım varsa düzelt