• 02-09-2021, 08:29:12
    #10
    Geçmiş olsun hocam aylardır kayıt yapılması bekleniyor klasik telefoncu yalanına maruz kalmışsınız bu cihazlar için kayıt çıkmayacak bilginiz olsun, imei kayıt süreniz biterken yurt dışı hattı takarsanız 8 aylık süre uzuyor yıl başına denk getirirseniz ki sizin geliyor her yil süre sıfırlanıyor.
  • 02-09-2021, 08:36:35
    #11
    atesapo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atılamaz. Alttaki modellerden önce çıkan cihazların sadece sim 1 yuvasında RSA koruması vardı. Bu yüzden sim 2 yuvasına rahatça imei atılıp kullanabiliyordu. Fakat yeni cihazların iki sim yuvasında da RSA koruması olduğundan imei atılamıyor.

    Bir çok satıcı, satarken kayıt gelir abi 8 ay kullanım süren var 8 ay içinde zaten gelir diyor. Sadece malını satmaya çalışıyor RSA kırılması pek mümkün değil.

    Mi 11
    Mi 11 Lite
    Redmi Note 10
    Redmi Note 10 Pro
    Poco X3 Pro
    Poco F3
    Note 10 un RSA kilidi kırıldı eng modem ile kırmışlar.
  • 02-09-2021, 08:51:35
    #12
    Twinays adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Note 10 un RSA kilidi kırıldı eng modem ile kırmışlar.
    Alıntı
    .Kalıcı bir sıkıntı çıkma ihtimali yüksek ses ve sensör gg mi 11 den alınan ENG ile atılıyor ama anakart üzerinde kalıcı hasar bırakma ihtimali%99 sakın denemeyiniz her cihazın modem dosyası farklı
    Deniyor hocam
    Kaynak:https://forum.miuiturkiye.net/konu/y...109176/page-27
  • 02-09-2021, 08:51:42
    #13
    Twinays adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Note 10 un RSA kilidi kırıldı eng modem ile kırmışlar.
    RSA kırılmadı hocam. eng rom a ulaştıkları için modem dosyasını değiştirebildiler. Format sonrası yeniden modem atılması gerekiyor diye biliyorum. Hatta kimisi güncelleme sonrası bile atılması gerektiğini dile getirmiş.
  • 02-09-2021, 09:35:08
    #14
    Üyeliği durduruldu
    @SonKelime;hocam siz bilirsiniz, açıklama yaparsanız çok memnun oluruz
  • 02-09-2021, 09:42:29
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Xiaomi kısmı biraz baş ağrıtır. Patch çıkmasını bekleyin.
  • 02-09-2021, 11:33:54
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Korkmanıza gerek yok 2022 8. Ayına kadar kayıtsız kullana bilirsiniz. Şuanda bile kayıt yapılıyor ama şimdi atmayın bekleyin biraz kayıt dosyaları güncellensin biraz daha.
  • 02-09-2021, 11:36:23
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Mertcndgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Poco hariç diğerlerine imei geldi (Not) poco x3 pro'yada geldi@SonKelime; yanlışım varsa düzelt
    Doğrudur sana atmıştım zaten bir çok modele geldi kayıt.
    Note 10 pro
    Note 10
    Mi 11 lite / ultra
    X3 pro