• 01-09-2021, 17:23:44
    #1
    Selamın aleykum arkadaşlar s6 edge üste biraz verip 2. El huawei mate 20 lite alınır mi , bütçem fazla olmadığı için sıfır tel almam münkün değil bi tane takas artı bi teklif var . Sormak istiyorum kullanan var mı bu mate 20 lite yi tavsiye eder misiniz, daha huawei tel kullanmadım sosyal medya ve internet dışında herhangi bisey yapmıyorum telefonda .
  • 01-09-2021, 17:27:46
    #2
    1.5 yıl kullandım, gayet memnun kaldım. Ama dikkat edin Imei çalınma vakası olabiliyor. Benim Imei ne yazık ki klonlanmıştı.
  • 01-09-2021, 17:28:00
    #3
    çok sevdiğim bir telefondu
  • 01-09-2021, 17:31:49
    #4
    Platin üye
    2 senedir kullanıyorum hala devam ediyorum kırığı çizdiği yok ilk başta hunharca kullanmama rağmen garanti servisine 1 defa bile gitmedi. Gayet sorunsuz devam ediyorum kullanmaya. 😊
  • 01-09-2021, 17:33:20
    #5
    _ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 yıl kullandım, gayet memnun kaldım. Ama dikkat edin Imei çalınma vakası olabiliyor. Benim Imei ne yazık ki klonlanmıştı.
    Bunu anlamanın bi yolu varmı
  • 01-09-2021, 17:34:36
    #6
    norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 senedir kullanıyorum hala devam ediyorum kırığı çizdiği yok ilk başta hunharca kullanmama rağmen garanti servisine 1 defa bile gitmedi. Gayet sorunsuz devam ediyorum kullanmaya. 😊
    2.el alcam dikkat etmem hususlar var mi hocam, face de huawei grubuna sordum çoğu alma yazmış o yüzden soruyriim
  • 01-09-2021, 17:36:48
    #7
    Platin üye
    heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.el alcam dikkat etmem hususlar var mi hocam, face de huawei grubuna sordum çoğu alma yazmış o yüzden soruyriim
    Hocam hayalet ekran olup olmadığına dikkat et derim ekranı değişmiş ürün hiçbir telefonda önermiyorum. Garantiye gittiyse alma derim çok daha gider.
  • 01-09-2021, 18:28:40
    #8
    Hocam 2 yıldır kullanıyorum sıkıntısız kullandım sağlam telefon ve gayet hızlı.