norahbutlean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 senedir kullanıyorum hala devam ediyorum kırığı çizdiği yok ilk başta hunharca kullanmama rağmen garanti servisine 1 defa bile gitmedi. Gayet sorunsuz devam ediyorum kullanmaya. 😊
2.el alcam dikkat etmem hususlar var mi hocam, face de huawei grubuna sordum çoğu alma yazmış o yüzden soruyriim