_ottomanempire_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.5 yıl kullandım, gayet memnun kaldım. Ama dikkat edin Imei çalınma vakası olabiliyor. Benim Imei ne yazık ki klonlanmıştı.
Bunu anlamanın bi yolu varmı