Merhaba arkadaşlar, babamın üzerine olan bir tapuyu beni adıma geçirmek istiyor.
Bunun için normal şekilde satış mı yapılması gerekiyor?
Direk bana devretme gibi bir olayı var mı?
Eğer öyleyse de en uygun yollu masrafsız nasıl devir yapabiliriz?
Bilen arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim teşekkürler
rayiç bedeli üzerinden bi devir yapılabilir diye biliyorum satıs miktarını düşük gösterilebilir ama onun dısında bi yöntem yok diye biliyorum
Aynı durumu ben de araştırmıştım. Ancak vefat durumunda tapu harcı muaf oluyor sadece bildiğim kadarıyla. Ama konuyu favorilere aldım, takipteyim.
rayiç bedeli üzerinden bi devir yapılabilir diye biliyorum satıs miktarını düşük gösterilebilir ama onun dısında bi yöntem yok diye biliyorum
Onu duydum ama onun da cezası varmış bir durum olursa diye biliyorum değerinden düşük göstermenin.
Başka kardeşiniz olduğu için ücretsiz veya rayiç düşük değerden tapuyu almanızı önermem sonrasında problem olabilir. Aile bağlarınız zedelenebilir. Siz en iyisi evin gerçek değerini göstererek satış yapın mecburen %4 ödeyeceksiniz tapu harcı.