Merhaba arkadaşlar, babamın üzerine olan bir tapuyu beni adıma geçirmek istiyor.
Bunun için normal şekilde satış mı yapılması gerekiyor?
Direk bana devretme gibi bir olayı var mı?
Eğer öyleyse de en uygun yollu masrafsız nasıl devir yapabiliriz?

Bilen arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim teşekkürler