Floki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet

Başka kardeşiniz olduğu için ücretsiz veya rayiç düşük değerden tapuyu almanızı önermem sonrasında problem olabilir. Aile bağlarınız zedelenebilir. Siz en iyisi evin gerçek değerini göstererek satış yapın mecburen %4 ödeyeceksiniz tapu harcı.