• 01-09-2021, 13:25:38
    #1
    Merhaba arkadaşlar, babamın üzerine olan bir tapuyu beni adıma geçirmek istiyor.
    Bunun için normal şekilde satış mı yapılması gerekiyor?
    Direk bana devretme gibi bir olayı var mı?
    Eğer öyleyse de en uygun yollu masrafsız nasıl devir yapabiliriz?

    Bilen arkadaşlar bilgilendirirse sevinirim teşekkürler
  • 01-09-2021, 13:26:20
    #2
    Başka kardeşiniz var mı?
  • 01-09-2021, 13:26:32
    #3
    Ücretsiz bu ülkede birşey yok maalesef.

    Devirde ücretli..
  • 01-09-2021, 13:26:37
    #4
    Nefes alma vergisi alacaklar neredeyse böyle bir şey mümkün olabilir mi.
  • 01-09-2021, 13:26:52
    #5
    Platin üye
    rayiç bedeli üzerinden bi devir yapılabilir diye biliyorum satıs miktarını düşük gösterilebilir ama onun dısında bi yöntem yok diye biliyorum
  • 01-09-2021, 13:28:38
    #6
    Aynı durumu ben de araştırmıştım. Ancak vefat durumunda tapu harcı muaf oluyor sadece bildiğim kadarıyla. Ama konuyu favorilere aldım, takipteyim.
  • 01-09-2021, 13:31:48
    #7
    bynet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başka kardeşiniz var mı?
    Evet
    pastelboya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rayiç bedeli üzerinden bi devir yapılabilir diye biliyorum satıs miktarını düşük gösterilebilir ama onun dısında bi yöntem yok diye biliyorum
    Onu duydum ama onun da cezası varmış bir durum olursa diye biliyorum değerinden düşük göstermenin.
  • 01-09-2021, 13:33:03
    #8
    Floki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet

    Başka kardeşiniz olduğu için ücretsiz veya rayiç düşük değerden tapuyu almanızı önermem sonrasında problem olabilir. Aile bağlarınız zedelenebilir. Siz en iyisi evin gerçek değerini göstererek satış yapın mecburen %4 ödeyeceksiniz tapu harcı.
  • 01-09-2021, 13:33:03
    #9
    Platin üye
    Floki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet

    Onu duydum ama onun da cezası varmış bir durum olursa diye biliyorum değerinden düşük göstermenin.
    borcu vardı onu düştüm geri kalan tutar için satış yaptık denilir