Üniversiteden sınıf arkadaşım olan @opseques; yıllar önce banlandı. Çocuk yıllar içerisinde bir kaç kez tartıştığı kişiyle ( @Geokomplo; ) uzlaşmaya varmaya çalıştı.
Ve @Geokomplo; hocam arkadaşımı affetti, bir kaç gün önce uzlaştılar.
Ban cezası sorunları bölümünde konu açtık ama günlerce cevap verilmedi. Mail de attık günlerce cevap verilmedi.
Bugün tekrar mesaj attığımızda kullanıcı adı istendi, verdiğimizde ise maile şu yanıt gelmiş;
Merhaba, üst yönetim ban cezanızın kalkmamasına karar vermiştir.
Hocam keşke ban cezası sorunları bölümü için arkadaşımın gönderdiği konuyu onaylayıp bi okusaydınız.
Uzlaşma olmuş mu diye sormadan, soruşturmadan reddettiniz.
Merak ettiğim bir konu var. Ban Cezası Sorunları bölümünü neden açtınız?
Anlıyorum, çok yoğun olabilirsiniz ama haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Umarım moderatörler konuyu silmez.
Lütfen konuyu silmeyin.
7
●316
- 31-08-2021, 12:21:05Üyeliği durdurulduKanıtlar var hocam da neyi istediğinizi tam anlamadımkaantemiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-09-2021, 16:28:42Üyeliği durdurulduMerhaba, hocam kendisi multi üyelikten değil tartışmada argo kullandığı için banlandı. Moderatörler tartıştığı kişi ile uzlaşırsa banı ancak öyle kaldırırız demişti.Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Multi üyelikte bildiğim kadarıyla multi hesapların kendisi banlanır ana hesap kapanmaz ama dediğiniz gibi.
Rica edersem sadece birazcık iyi niyet verip uzlaşılan kişiye olayı sorup, onayını alıp banı kaldırır mısınız
Çok birşey istemedim hocam
gerçekten
- 02-09-2021, 16:32:31Ban açıklaması düzeltilmemişti şimdi düzelttim multi üyelikleri mevcuttur. kendisi foruma uygun olmayan üye olarak ve mağduriyetlerden dolayı uzaklaştırıldıThis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok birşey istemedim hocam