Kendisi multi üyeliklerden dolayı foruma uygun olmayan üye olarak banlandı. Sizde kimlik doğrulayarak devam edebilirsiniz.
Merhaba, hocam kendisi multi üyelikten değil tartışmada argo kullandığı için banlandı. Moderatörler tartıştığı kişi ile uzlaşırsa banı ancak öyle kaldırırız demişti.
Multi üyelikte bildiğim kadarıyla multi hesapların kendisi banlanır ana hesap kapanmaz ama dediğiniz gibi.
Rica edersem sadece birazcık iyi niyet verip uzlaşılan kişiye olayı sorup, onayını alıp banı kaldırır mısınız

Çok birşey istemedim hocam

gerçekten