Üniversiteden sınıf arkadaşım olan
@opseques; yıllar önce banlandı. Çocuk yıllar içerisinde bir kaç kez tartıştığı kişiyle (
@Geokomplo; ) uzlaşmaya varmaya çalıştı.
Ve
@Geokomplo; hocam arkadaşımı affetti, bir kaç gün önce uzlaştılar.
Ban cezası sorunları bölümünde konu açtık ama günlerce cevap verilmedi. Mail de attık günlerce cevap verilmedi.
Bugün tekrar mesaj attığımızda kullanıcı adı istendi, verdiğimizde ise maile şu yanıt gelmiş;
Merhaba, üst yönetim ban cezanızın kalkmamasına karar vermiştir.
Hocam keşke
ban cezası sorunları bölümü için arkadaşımın gönderdiği konuyu onaylayıp bi okusaydınız.
Uzlaşma olmuş mu diye sormadan, soruşturmadan reddettiniz. Merak ettiğim bir konu var. Ban Cezası Sorunları bölümünü neden açtınız?
Anlıyorum, çok yoğun olabilirsiniz ama haksızlık yapıldığını düşünüyorum. Umarım moderatörler konuyu silmez.