• 30-08-2021, 18:38:32
    #1
    Arkadaşlar selamlar Endonezya Bali de yaşayan veya 2 yıl içerisinde gidip gelen var mı?
  • 30-08-2021, 21:38:08
    #2
    Merhaba , facebook'da interrail türkiye grubuna yazarsanız kesinlikle size yardım edecek birileri çıkacaktır.
  • 30-08-2021, 21:55:18
    #3
    Evet hocam sorularını bekliyorum.
  • 30-08-2021, 22:19:37
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gonenious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam sorularını bekliyorum.
    Hocam bende yılbaşında 15 gün Bali’ye gitmeyi planlıyorum virüs vb durumlar kötü olduğu söyleniyor özellikle devlet uçuşları ülkeden çıkışı yasaklaya biliyor diyorlar doğru mu?
  • 30-08-2021, 23:23:17
    #5
    Insomnia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba , facebook'da interrail türkiye grubuna yazarsanız kesinlikle size yardım edecek birileri çıkacaktır.
    çok teşekkürler hocam
  • 30-08-2021, 23:52:20
    #6
    Gonenious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam sorularını bekliyorum.
    Size pm den ulaştım
  • 31-08-2021, 00:03:50
    #7
    xBertug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende yılbaşında 15 gün Bali’ye gitmeyi planlıyorum virüs vb durumlar kötü olduğu söyleniyor özellikle devlet uçuşları ülkeden çıkışı yasaklaya biliyor diyorlar doğru mu?
    Vakalar her geçen gün giderek artıyor hocam. Çoğu ülke de olduğu gibi gerçek rakamlar değil. Burada hastalığı kaparsanız eğer çok kötü bir deneyim yaşarsınız. Tatilinden tam verim alamazsın. ASEAN ülkeleri sürekli anlık karar alıyor. Neyin ne olacağı hiç belli olmuyor maalesef.
  • 31-08-2021, 00:06:59
    #8
    konu sahibinin izni ile yurt dışında yaşayan varsa birşey danışacağım.
  • 31-08-2021, 00:13:46
    #9
    Benim azar dan düşürdüğüm çok kız var Endonesyalı ama onlara hiç sormadım neresindensin diye işine yararda 1-2 tanesinin numarasını vereyim whatsapp konuş