Endonezya/Bali de yaşayan var mı?
10
●233
- 30-08-2021, 22:19:37Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hocam bende yılbaşında 15 gün Baliye gitmeyi planlıyorum virüs vb durumlar kötü olduğu söyleniyor özellikle devlet uçuşları ülkeden çıkışı yasaklaya biliyor diyorlar doğru mu?Gonenious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2021, 00:03:50Vakalar her geçen gün giderek artıyor hocam. Çoğu ülke de olduğu gibi gerçek rakamlar değil. Burada hastalığı kaparsanız eğer çok kötü bir deneyim yaşarsınız. Tatilinden tam verim alamazsın. ASEAN ülkeleri sürekli anlık karar alıyor. Neyin ne olacağı hiç belli olmuyor maalesef.xBertug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2021, 00:13:46Benim azar dan düşürdüğüm çok kız var Endonesyalı ama onlara hiç sormadım neresindensin diye işine yararda 1-2 tanesinin numarasını vereyim whatsapp konuş