xBertug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende yılbaşında 15 gün Bali’ye gitmeyi planlıyorum virüs vb durumlar kötü olduğu söyleniyor özellikle devlet uçuşları ülkeden çıkışı yasaklaya biliyor diyorlar doğru mu?
Vakalar her geçen gün giderek artıyor hocam. Çoğu ülke de olduğu gibi gerçek rakamlar değil. Burada hastalığı kaparsanız eğer çok kötü bir deneyim yaşarsınız. Tatilinden tam verim alamazsın. ASEAN ülkeleri sürekli anlık karar alıyor. Neyin ne olacağı hiç belli olmuyor maalesef.