Endonezya/Bali de yaşayan var mı? - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Endonezya/Bali de yaşayan var mı?
10
●
233
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Endonezya/Bali de yaşayan var mı?
1
2
31-08-2021, 00:14:36
#10
Selmanb
HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Benim azar dan düşürdüğüm çok kız var Endonesyalı ama onlara hiç sormadım neresindensin diye işine yararda 1-2 tanesinin numarasını vereyim whatsapp konuş
Çok teşekkürler hocam, işime yaramaz şuanlık
31-08-2021, 00:18:15
#11
HazarHizmet
Selmanb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok teşekkürler hocam, işime yaramaz şuanlık
Bir şey değil hafız
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler