• 27-08-2021, 11:26:31
    #1
    Arkadaşlar r10.net girişinde sorun mu var acaba? Giriş yaptıktan ve sayfayı yeniledikten sonra beni sistemden atıp tekrar giriş yapmak durumunda kalıyorum. Yanlışlıkla giriş ayarlarımla mı oynadım yoksa site girişinde sorun mu var.
  • 27-08-2021, 11:27:50
    #2
    Dün ve önceki gün ben de aynı sorunu yaşadım.
  • 27-08-2021, 11:28:49
    #3
    Bende hiç bir sorum yok. Tıkırında
  • 27-08-2021, 11:29:19
    #4
    çerezleri temizleyip tekrar deneyin bende de eskiden olmuştu öyle yapınca düzeldi
  • 27-08-2021, 11:31:27
    #5
    Her girişte yaşıyorum gizli sekme vs fark etmiyor
  • 27-08-2021, 11:32:16
    #6
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çerezleri temizleyip tekrar deneyin bende de eskiden olmuştu öyle yapınca düzeldi
    çerezler çözüm değil dostum
  • 27-08-2021, 11:32:37
    #7
    Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her girişte yaşıyorum gizli sekme vs fark etmiyor
    Çözecekler mi acaba
  • 27-08-2021, 12:08:06
    #8
    ArkadaÅŸlar çerezleri temizleyin, tarayıcıyı yeniden açın, beni hatırla kutucuÄŸunu iÅŸaretleyip giriÅŸ yapın. Direkt refresh yapmadan biraz postlara tıklayın, sorunu böyle çözdüm 😎 2 gündür bende cepten giremiyordum.