Arkadaşlar çerezleri temizleyin, tarayıcıyı yeniden açın, beni hatırla kutucuğunu işaretleyip giriş yapın. Direkt refresh yapmadan biraz postlara tıklayın, sorunu böyle çözdüm 😎 2 gündür bende cepten giremiyordum.