Konu
R10 girişinde sorun mu var?
27-08-2021, 11:26:31
#1
ubidesign
Arkadaşlar r10.net girişinde sorun mu var acaba? Giriş yaptıktan ve sayfayı yeniledikten sonra beni sistemden atıp tekrar giriş yapmak durumunda kalıyorum. Yanlışlıkla giriş ayarlarımla mı oynadım yoksa site girişinde sorun mu var.