Anladığım kadarıyla herkesin canı sıkkın ve artık kimsenin kimseye tahammülü kalmamış gibi gözüküyor. Sizleri bu kadar geren ve canınızı sıkan nedir?
Gerginliğin sebepleri(sebebi):
Cuslaw adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
GDerin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
birsevda adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
crysta adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mertzafer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kara1para adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kirkbir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
UzmanTarih adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
PastaMalzeme adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fringe21 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Geokomplo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
RocKets adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle

hayatımda en korktuğum şey sağlığım ve sanırım en korktuğum şey başıma geliyor bunada şükürler olsun hakkımızda hayırlısı 🙏😇