• 26-08-2021, 20:45:55
    #10
    Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinirliyiz çünkü paramız yok ! diye bir replik geldi aklıma 😀
    Bu galiba?
  • 26-08-2021, 20:46:28
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hangi birini saysın ki insanlar kardeşim.
    Sadece forumda değil dışarıda da herkes gergin.
  • 26-08-2021, 20:50:57
    #12
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Hayatın ta kendisi.
  • 26-08-2021, 20:54:07
    #13
    20 yıllık hayatımda son 1 haftaya kadar etrafına neşe saçan yüzü her zaman gülen enerji dolu biriydim son 1 haftadır hastalıklar, öğrendiklerim tüm bu enerjimi söktü sanki hayatımda en korktuğum şey sağlığım ve sanırım en korktuğum şey başıma geliyor bunada şükürler olsun hakkımızda hayırlısı 🙏😇
  • 26-08-2021, 20:58:17
    #14
    Kesinlikle öyle. İbretlik tespit
  • 26-08-2021, 20:59:27
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ekonomi ve sistemsizlik.
  • 26-08-2021, 21:01:49
    #16
    Ekonomi, kendi vatanımıızda yabancı muamelesi görmek, gün aşırı zamlar ve aslında kendim için değil oğlumun geleceği için endişeliyim.
  • 26-08-2021, 23:22:38
    #17


    Şöyle tarif edeyim, bir hafta içerisinde 3 kişiyle tartıştım, hepsi trafikte oldu, ben de kendimdeki potansiyelin farkına vardığım için üstümde taşıdığım bazı şeyleri kılıfında ve çantamda taşımaya başladım ki, kolay ulaşamiyayim.

    Aman diyeyim herkes kendine hakim olsun bir anlık sinir hayat karartabilir.
  • 27-08-2021, 00:37:25
    #18
    Türkiye simülasyonunda yaşamak zor.Cennet gibi ülkeyi cehenneme çevirenler utansın.