Bir gözüm sürekli forumda olduğundan çoğu şeyi görebiliyor ve anlıyorum..
Anladığım kadarıyla herkesin canı sıkkın ve artık kimsenin kimseye tahammülü kalmamış gibi gözüküyor. Sizleri bu kadar geren ve canınızı sıkan nedir?

Gerginliğin sebepleri(sebebi):
Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye simülasyonunda yaşamak zor.Cennet gibi ülkeyi cehenneme çevirenler utansın.
GDerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Şöyle tarif edeyim, bir hafta içerisinde 3 kişiyle tartıştım, hepsi trafikte oldu, ben de kendimdeki potansiyelin farkına vardığım için üstümde taşıdığım bazı şeyleri kılıfında ve çantamda taşımaya başladım ki, kolay ulaşamiyayim.

Aman diyeyim herkes kendine hakim olsun bir anlık sinir hayat karartabilir.
birsevda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomi, kendi vatanımıızda yabancı muamelesi görmek, gün aşırı zamlar ve aslında kendim için değil oğlumun geleceği için endişeliyim.
crysta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomi ve sistemsizlik.
mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 yıllık hayatımda son 1 haftaya kadar etrafına neşe saçan yüzü her zaman gülen enerji dolu biriydim son 1 haftadır hastalıklar, öğrendiklerim tüm bu enerjimi söktü sanki hayatımda en korktuğum şey sağlığım ve sanırım en korktuğum şey başıma geliyor bunada şükürler olsun hakkımızda hayırlısı 🙏😇
kara1para adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatın ta kendisi.
Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi birini saysın ki insanlar kardeşim.
Sadece forumda değil dışarıda da herkes gergin.
UzmanTarih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangi birini sayacaksın ki Saysak bile uçan ban yeriz
PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomi Ekonomi Ekonomi
Fringe21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sinirliyiz çünkü paramız yok ! diye bir replik geldi aklıma 😀
Geokomplo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eghonomi çoğ eyi yiğenim, rahad badıyo buğlara.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekonomi ve siyasal islam (İnsanların hala farkına varmaması)
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
para yok para, gelecek kaygısı da stres yaratıyor insanlarda ister istemez
RocKets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kazançların çok kötü olması, ekonominin batmış olması ve halkın açlık sınırında olması.