Sitem nasıl olmuş?
14
●218
- 24-08-2021, 13:32:28PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAnasayfa için dedikleriniz doğru,içerik sayfalarının görünümü nasıl sizceBatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel eleştiriniz için çok teşekkür ederim.Forseti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Örnek verebilir misiniz?Thor11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok Teşekkür ederim.agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 24-08-2021, 13:35:13hocam header kısmı herşeyi etkiliyor diyeyim sana. bence o kısmı düzelt güzelce, güzel bir logo yaptır veya yap.eooonz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siteye girişte, (alt sayfalara, içeriklere farketmez) ilk görünen yer header sonuçta. dolayısıyla alt kısımda içerik dolu dolu bilgi olsa da son kullanıcı için görünüş de önemli. - 24-08-2021, 13:40:13Php ile kendim kodladım hocamagg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2-3 kere header ı tasarım olarak değiştirdim bu güzel gibi gelmişti ama, sorun ne sizcePetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-08-2021, 00:10:45SEO olarak çok eksiğin var page title en az 45 karakter olması lazım. Meta dis. en fazla 150 karakter olması lazım. Sitede H kurgusu yok. Pagespeed 35 çok düşük en az 75 olması gerek bunun için sitedeki görselleri sıkıştır. CSS ve JS dosyaları sıkıştır. Saf seo uyumlu içerikler gir, kopya içerik aman yapma kötü olur. Backlink almasın düzenli olarak
, yanlış anlamaz isen site bembeyaz boş gözüküyor açıkçası beğenmedim.
