PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam çok beyaz boş gösteriyor siteyi bence.
BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logo ihtiyacın var bence , yanlış anlamaz isen site bembeyaz boş gözüküyor açıkçası beğenmedim.
Anasayfa için dedikleriniz doğru,içerik sayfalarının görünümü nasıl sizce


Forseti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site için;
Alexa değerin ve linklendirmelerin gayet iyi gözüküyor.
Header kısmını beğenmedim, Footer kısmını daha minimal tutup o kadar uzun tutmadığın hali daha hoş olacaktır.
Sağ alttaki yukarıya git butonun responsive değil sanırım bir değişik gözükmekte.
Ana Sayfadaki bloklar arası konu başlıklarıyla ayrılması ya da başka bir renk ile sınırlandırılması daha iyi olacaktır.
Sadece benim fikrim yanlış anlaşılmasın lütfen, emeğine sağlık yüksek hitli günlerin olsun.

Güzel eleştiriniz için çok teşekkür ederim.

Thor11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence yazıların başlıklarını domain adıyla beraber kullanarak orijinal bir şeyler çıkartabilirsin.
Örnek verebilir misiniz?

agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben beğendim açıkçası, hayırlı kazançlar dilerim hocam.
Çok Teşekkür ederim.