Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Restoranlar açık. 2 saate uyurum belkide .. Uyumam belkide .. Gecenin bir vakti tatlı bulursam sipariş veririm
Ayrıca uğraştığım birkaç site var onları bitirmeye çalışıyorum anlayacağın çok yoğunum ve uyku haram
)))
