Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben hem kendi sitem + aldığım işleri yapıyorum.
Bir yandan da kara kara düşünüyorum bu jantı ne yapacağım diye
Siz niye ayaktasınız?
Şuanda hali hazırda bekleyen indirimli yemek sepeti hesaplarım satışta ve satılmaya devam ediyorum Restoranlar açık. 2 saate uyurum belkide .. Uyumam belkide .. Gecenin bir vakti tatlı bulursam sipariş veririm Ayrıca uğraştığım birkaç site var onları bitirmeye çalışıyorum anlayacağın çok yoğunum ve uyku haram )))