• 23-08-2021, 03:30:56
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşığım hocam
    Hiç bir zaman her şeyden emin olamayız, bence bu söz için biraz daha tecrübe edinmek gerekebilir. Şahsım adına 9 yıl süren bir birlikteliğin, aslında çıkarlar bittiği zaman aşk ya da her neyse onun adı , öyle bir şeyin olmadığını tecrübe ettiğim zaman anlamıştım. Dileğim sizin doğru olanı bulmuş olmanızdır. 😉
  • 23-08-2021, 03:31:20
    #20
    Qerin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak etmedim değil hani, Paylaşmak isterseniz dinleriz.
    Sesim iyi değildi. Genel olarak Şaşırtır o an aklımdan geçenı şiir gibi yazardım Sonuc ne mi oldu Kötü adam filmin sonunda neden Hep yalnız Kalıyor ?
    O değilde acaba daha demin yanlışlıkla kimi aradım inşallah sabaha sağ çıkarım 😁
    • ETİ Yazılım
    ETİ Yazılım bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 23-08-2021, 03:36:46
    #21
    Evlenme vadi ile dodlandıran @fikraz gördüğümden beri uyuyamıyorum ;
    https://www.r10.net/profil/36205-fik...etDetay=155081
  • 23-08-2021, 03:37:34
    #22
    Sunucu Çökerse Khve Soğur
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O değilde acaba daha demin yanlışlıkla kimi aradım inşallah sabaha sağ çıkarım 😁
    Siz baya gitmişsiniz. 1 duble daha ıstermisin
  • 23-08-2021, 03:38:27
    #23
    erx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlenme vadi ile dodlandıran @fikraz gördüğümden beri uyuyamıyorum ;
    https://www.r10.net/profil/36205-fik...etDetay=155081
    Bu ne ya LAKSDKŞHDSLŞKHSDŞLKHDS
  • 23-08-2021, 03:40:27
    #24
    Sunucu Çökerse Khve Soğur
    erx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evlenme vadi ile dodlandıran @fikraz gördüğümden beri uyuyamıyorum ;
    https://www.r10.net/profil/36205-fik...etDetay=155081
    Umarım espiridir dıyıp hesabın tamamını ınceledım Misafir; aman sen dikkat et
  • 23-08-2021, 03:43:51
    #25
    Hocam bir şeyler yapmam lazım bir iş yapmam lazım geleceğim elimden kayıyor gibi hissediyorum 1.5 haftadır uyuyamıyorum SIKINTI BÜYÜK...
  • 23-08-2021, 03:49:27
    #26
    Ezan dinmez diyen, bayrak inmez diyen , birileri var. O birilerden biriyirim 😁
  • 23-08-2021, 03:52:30
    #27
    Evi boyuyoruz, yarin erken kalkarsam iş yapmak zorundayım. ne kadar geç uyanırsam o kadar iyi.