Maalesef günlük almamız gereken vitamin değerlerini alamadığımı düşünüyorum. Test yaptırdığımda da B12 eksikliği çıkıt. Bu sebepten dolayı Omega-3 ve vitamin desteği kullanmayı düşünüyorum fakat aklımda bir kaç soru var.
- B12 eksikliği için sadece benexol kullanmak yeterli olur mu?
- Benexol yerine decavit, pharmaton, supradyn gibi multi vitaminleri kullanmak daha mı mantıklı?
- Önereceğiniz mutlivitamin var mı? Alırken nelere dikkat edilmesi gerekiyor?
- Yine aynı şekilde önereceğiniz Omega-3 var mı? Alırken nelere dikkat edilmesi gerekiyor?