Tecrübeli ve bilgili arkadaşlar yardım ederse çok sevinirim.

Maalesef günlük almamız gereken vitamin değerlerini alamadığımı düşünüyorum. Test yaptırdığımda da B12 eksikliği çıkıt. Bu sebepten dolayı Omega-3 ve vitamin desteği kullanmayı düşünüyorum fakat aklımda bir kaç soru var.
  • B12 eksikliği için sadece benexol kullanmak yeterli olur mu?
  • Benexol yerine decavit, pharmaton, supradyn gibi multi vitaminleri kullanmak daha mı mantıklı?
  • Önereceğiniz mutlivitamin var mı? Alırken nelere dikkat edilmesi gerekiyor?
  • Yine aynı şekilde önereceğiniz Omega-3 var mı? Alırken nelere dikkat edilmesi gerekiyor?
Tecrübelerinize ve bilgilerinize açığım, şimdiden teşekkür ederim.