• 20-08-2021, 11:31:08
    #1
    Merhaba arkadaşlar, konumu ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederim.

    Ben PHP ile bir işlem yapmak istiyorum işlem şu şekilde olacak. Üye kayıt olduktan 3 gün sonra bir if içerisinde işlem yapmak istiyorum. Kullanıcın kayıt olma tarihini yapacağım ama 3 gün sonra nasıl işlem yaptıracağım bunu bilmiyorum. Bu konuda fikri olanlar yazabilir mi? Şimdiden güzel cevaplarınız için teşekkürler.
  • 20-08-2021, 11:33:12
    #3
    cronjob
  • 20-08-2021, 11:33:33
    #4
    Kayıt olma tarihini tutuyor musunuz? Tutuyorsanız hangi formatta tutuyorsunuz ?
  • 20-08-2021, 11:34:12
    #5
    qeraizmir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cronjob
    Evet cronjob da var ama acaba bunu bir ihtimal direk php olarak yazabilir miyiz acaba?
  • 20-08-2021, 11:34:46
    #6
    Üye kayıt olma tarihini çekip üzerinden 3 gün geçtiyse işlem yaptırabilirsiniz
  • 20-08-2021, 11:35:09
    #7
    PhYtOnX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kayıt olma tarihini tutuyor musunuz? Tutuyorsanız hangi formatta tutuyorsunuz ?
    tutuyorum hocam. 2021-08-19 13:24:48 şu şekilde
  • 20-08-2021, 11:43:29
    #9
    Yanlış anlamadıysam hocam şu şekilde yapabilirsin.
    Bunu düzenli de yaptırmak istiyorsan cronjop kurmak gerek.

    $tumUyeler = array(
        array( 'isim' => 'eren',    'tarih' => '2021-08-15 13:24:48' ),
        array( 'isim' => 'ahmet',    'tarih' => '2021-08-16 13:24:48' ),
        array( 'isim' => 'veli',    'tarih' => '2021-08-17 13:24:48' ),
        array( 'isim' => 'hasan',    'tarih' => '2021-08-18 13:24:48' ),
        array( 'isim' => 'mehmet',    'tarih' => '2021-08-19 13:24:48' )
    );
    
    
    foreach ($tumUyeler as $key => $uye) {
        if(strtotime($uye['tarih'])<time()-259200){
            //if içindeki 259200 unixtime kodundan 3 güne denk geliyor. time - 3 gün demiş oluyoruz.
            echo $uye['isim']. '<br>'; // bu satırı kaldırıp istediğin işlemi yapabilirsin
        }
    }