• 18-08-2021, 11:37:53
    #1
    Selamlar iyi forumlar,

    Telefon değişikli yapacağım şu an iphone 6 kullanmaktayım bayadır bu telefonu kullanıyorum eski bir telefon olmasına rağmen baya kullandım halada kullanıyorum fakat donmaları, uygulamalarda aniden kapanmaları ve şarjının fazla çabuk bitmesinden dolayı telefon değişikli yapmayı düşünüyorum. Bu değişiklikte alacağım telefon iphone 12 gibi görünüyor telefonun özellikleri zaten ortada hem de 5G destekliyor olması ileriki zamanlarda baya işime yarayacağını düşünüyorum. Etrafımda ki çoğu insana sorduğumda bazıları almamı bazıları ise almamamı söylüyor. Evet biraz pahalı telefon ama tek bir sefer verip uzun bir süre kullanmayı düşünüyorum. Sizlerin fikrini de öğrenmek istedim.

    Kullanan arkadaşlar varsa memnuniyetlerini ya da sıkıntıları varsa yazabilirse sevinirim.
  • 18-08-2021, 11:39:43
    #2
    5G'nin uzun vadede işinize yarayacağını düşünmüyorum ülkemizde
  • 18-08-2021, 11:40:22
    #3
    Yerinde olsam 11 alırdım hocam hem şarj konusunda hem hız konusunda mükemmel tasarımsal olarak hoşuna gidiyorsa sorun yok 12 parasını hakeden bir telefon olduğunu düşünmüyorum.
  • 18-08-2021, 11:40:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Eylül'de 13 çıkacak diye biliyorum, çok fazla fiyat farkı olmayacaktır. Almışken onu alabilirsiniz, bende öyle yapacağım.
  • 18-08-2021, 11:40:57
    #5
    Mondros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar iyi forumlar,

    Telefon değişikli yapacağım şu an iphone 6 kullanmaktayım bayadır bu telefonu kullanıyorum eski bir telefon olmasına rağmen baya kullandım halada kullanıyorum fakat donmaları, uygulamalarda aniden kapanmaları ve şarjının fazla çabuk bitmesinden dolayı telefon değişikli yapmayı düşünüyorum. Bu değişiklikte alacağım telefon iphone 12 gibi görünüyor telefonun özellikleri zaten ortada hem de 5G destekliyor olması ileriki zamanlarda baya işime yarayacağını düşünüyorum. Etrafımda ki çoğu insana sorduğumda bazıları almamı bazıları ise almamamı söylüyor. Evet biraz pahalı telefon ama tek bir sefer verip uzun bir süre kullanmayı düşünüyorum. Sizlerin fikrini de öğrenmek istedim.

    Kullanan arkadaşlar varsa memnuniyetlerini ya da sıkıntıları varsa yazabilirse sevinirim.
    Uzun soluklu kullanıcısınız belli ki hocam ben olsam 12 alırım eğer 11'de 5g yok ise oda sırf önümüzdeki 7-8 sene bu telefonu kullanacağınızı düşündüğümden 5g gelirse diye diyorum yoksa 11 almanız daha mantıklı olur fiyat açısından
  • 18-08-2021, 11:42:41
    #6
    Üyeliği durduruldu
    2-3 aydır kullanıyorum. Sadece kamerasına kalsa yine alınır.Bataryanın 2815 mAh olduğuna bakmayın. Full şarj 1 gün götürüyor. Optimizasyonu çok iyi yapmışlar.

    Sadece Pubg oynarken belli bir süre sonra otomatik ekran parlaklığı düşüyor, ısınma kaynaklı. Ama oyun performansı da aşırı iyi. Bütçeniz varsa kesinlikle öneririm.
  • 18-08-2021, 11:42:43
    #7
    5g ye odaklanın iphone 13 ü bekleyin.
  • 18-08-2021, 11:43:31
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Mondros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar iyi forumlar,

    Telefon değişikli yapacağım şu an iphone 6 kullanmaktayım bayadır bu telefonu kullanıyorum eski bir telefon olmasına rağmen baya kullandım halada kullanıyorum fakat donmaları, uygulamalarda aniden kapanmaları ve şarjının fazla çabuk bitmesinden dolayı telefon değişikli yapmayı düşünüyorum. Bu değişiklikte alacağım telefon iphone 12 gibi görünüyor telefonun özellikleri zaten ortada hem de 5G destekliyor olması ileriki zamanlarda baya işime yarayacağını düşünüyorum. Etrafımda ki çoğu insana sorduğumda bazıları almamı bazıları ise almamamı söylüyor. Evet biraz pahalı telefon ama tek bir sefer verip uzun bir süre kullanmayı düşünüyorum. Sizlerin fikrini de öğrenmek istedim.

    Kullanan arkadaşlar varsa memnuniyetlerini ya da sıkıntıları varsa yazabilirse sevinirim.
    12 alacağına 12 pro max al. ben böyle bir telefon görmedim 11 pro max bile yanında çöp. aktif kullandığım telefon.
  • 18-08-2021, 11:46:16
    #9
    GOOGLE PARTNER AJANS ✅
    Eğer imkan varsa, 30 dakika düşünülür. Ama 60 dakika düşünülmez.