Mondros adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar iyi forumlar,

Telefon değişikli yapacağım şu an iphone 6 kullanmaktayım bayadır bu telefonu kullanıyorum eski bir telefon olmasına rağmen baya kullandım halada kullanıyorum fakat donmaları, uygulamalarda aniden kapanmaları ve şarjının fazla çabuk bitmesinden dolayı telefon değişikli yapmayı düşünüyorum. Bu değişiklikte alacağım telefon iphone 12 gibi görünüyor telefonun özellikleri zaten ortada hem de 5G destekliyor olması ileriki zamanlarda baya işime yarayacağını düşünüyorum. Etrafımda ki çoğu insana sorduğumda bazıları almamı bazıları ise almamamı söylüyor. Evet biraz pahalı telefon ama tek bir sefer verip uzun bir süre kullanmayı düşünüyorum. Sizlerin fikrini de öğrenmek istedim.

Kullanan arkadaşlar varsa memnuniyetlerini ya da sıkıntıları varsa yazabilirse sevinirim.
Uzun soluklu kullanıcısınız belli ki hocam ben olsam 12 alırım eğer 11'de 5g yok ise oda sırf önümüzdeki 7-8 sene bu telefonu kullanacağınızı düşündüğümden 5g gelirse diye diyorum yoksa 11 almanız daha mantıklı olur fiyat açısından