• 18-08-2021, 11:49:59
    #10
    Bende iPhone6 kullanıyorum telefonun ömrü doldu artık hala inatla kullanmaya devam ediyorum ve değiştirmenin zamanı geldi. Ne kadar pahalı da olsa iPhone 13'ün çıkmasını bekleyeceğim. Her zaman için en son çıkan telefonu almak iyidir.
  • 18-08-2021, 11:51:31
    #11
    Sektörün içinde biri olarak; 13 ü bekleyin cihazlarda ki fiyat oranları değişebilir, eğer telefon alacaksanız aralık kasım ayındaki kampanyaları bekleyin piyasa fiyatının 300 400 lira altına iniliyor. Bu sebeple şuanda 12 almak hata olacak ama şunu belirtmem lazım 12 serisi gerçekten iyi bir cihaz özellikle 12 promax...
  • 18-08-2021, 12:18:00
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğer imkan varsa 12 pro max tavsiyemdir.