• 12-08-2021, 09:14:02
    #1
    Kurumsal Üye
    Merhabalar
    Daha önce genç girişimci başvurusu yapan var ise bu süreç hakkında detaylı bilgi verebilir mi acaba ?
    İlk olarak ne yapmamız gerekiyor?
    Saygılarımla
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      önce firmayı mı kuracağız yoksa önce genç girişimci başvurusu yapıp sonra mı firma kuracağız?
      Benim muhasebecim arkadaşım olduğu için hemen tecrübelerimi anlatayım basit aslında pek bir şey yok.

      Şirket kurulurken başvuru yapmıştık ve onaylanmış. Yaklaşık 2 ay kadar sürüyor bu süreç heyecan yapmaya gerek yok. Daha sonra sana belgeyi gönderiyorlar sende SGK'ya gidip evrağı teslim ediyorsun bu sayede 2 ay içinde biriken bağkur borcu silinip 1 sene devlet tarafından ödenmiş oluyor.
  • 12-08-2021, 09:17:54
    #2
    1-) Mali Müşavir bul normal muhasebeciler uğraşamıyor genç girişimci ile.
    2-) Muhasebe ücretlerini, vergileri konuş
    3-) Parayı ver
    4-) Bitti para çözüyor bunu
    • premiumdizayn
    • SEOPro
    premiumdizayn ve SEOPro bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 12-08-2021, 09:22:58
    #3
    Kurumsal Üye
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-) Mali Müşavir bul normal muhasebeciler uğraşamıyor genç girişimci ile.
    2-) Muhasebe ücretlerini, vergileri konuş
    3-) Parayı ver
    4-) Bitti para çözüyor bunu
    önce firmayı mı kuracağız yoksa önce genç girişimci başvurusu yapıp sonra mı firma kuracağız?
  • 12-08-2021, 09:24:20
    #4
    kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önce firmayı mı kuracağız yoksa önce genç girişimci başvurusu yapıp sonra mı firma kuracağız?
    Bilgim net değil fakat önce genç girişimci başvurusu yapman lazım ki bu haktan yararlanasın.
    Firmayı kurarsan ticari geçmişin var derler ve hakkını kaybedersin aman diyeyim.
    Önce bir malimüşavire danış benim bilgim de net olarak doğru değil dostum.
    Sadece bir aralar şirket kurarken konuşmuş idim
    • premiumdizayn
    premiumdizayn bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 12-08-2021, 09:24:52
    #5
    firmayı kurarken özellikle belirtin Genç girişimci desteğinden faydalanmak istiyorum diye, çünki çoğu muhasebeci unutuyor
  • 12-08-2021, 09:24:58
    #6
    Buyrun bu link size yardımcı olacaktır. Blog
  • 12-08-2021, 09:25:23
    #7
    kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önce firmayı mı kuracağız yoksa önce genç girişimci başvurusu yapıp sonra mı firma kuracağız?
    Firma kurulurken başvuru sağlanır. Sonrasında haklarından yararlanırsın.
  • 12-08-2021, 09:26:41
    #8
    Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Üyeliği durduruldu
    kadiralpargu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    önce firmayı mı kuracağız yoksa önce genç girişimci başvurusu yapıp sonra mı firma kuracağız?
    Benim muhasebecim arkadaşım olduğu için hemen tecrübelerimi anlatayım basit aslında pek bir şey yok.

    Şirket kurulurken başvuru yapmıştık ve onaylanmış. Yaklaşık 2 ay kadar sürüyor bu süreç heyecan yapmaya gerek yok. Daha sonra sana belgeyi gönderiyorlar sende SGK'ya gidip evrağı teslim ediyorsun bu sayede 2 ay içinde biriken bağkur borcu silinip 1 sene devlet tarafından ödenmiş oluyor.
  • 12-08-2021, 09:31:34
    #9
    Merhaba,

    Mali müşavirim yakın bir arkadaşım olduğu için işlem herkeste olduğu gibi çok kolay işliyor;
    Bu konu da mali müşavir bulmanız size yararlı olacaktır, kılınızı kıpırdatmadan sadece istediği evrakları vereceksiniz. Kendisi gib'den başvuruyor, olay gib ilie dönüyor gib ile bitiyor.
    Keşke bir fırsatım daha olsaydı da tekrar yararlanabilseydik.