Bu cevap, moderatörlerimiz tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
önce firmayı mı kuracağız yoksa önce genç girişimci başvurusu yapıp sonra mı firma kuracağız?
Benim muhasebecim arkadaşım olduğu için hemen tecrübelerimi anlatayım basit aslında pek bir şey yok.
Şirket kurulurken başvuru yapmıştık ve onaylanmış. Yaklaşık 2 ay kadar sürüyor bu süreç heyecan yapmaya gerek yok. Daha sonra sana belgeyi gönderiyorlar sende SGK'ya gidip evrağı teslim ediyorsun bu sayede 2 ay içinde biriken bağkur borcu silinip 1 sene devlet tarafından ödenmiş oluyor.