önce firmayı mı kuracağız yoksa önce genç girişimci başvurusu yapıp sonra mı firma kuracağız?
Bilgim net değil fakat önce genç girişimci başvurusu yapman lazım ki bu haktan yararlanasın.
Firmayı kurarsan ticari geçmişin var derler ve hakkını kaybedersin aman diyeyim.
Önce bir malimüşavire danış benim bilgim de net olarak doğru değil dostum.
Sadece bir aralar şirket kurarken konuşmuş idim