1. site ( asıl olan site )
2. site (sadece index.php dosyası mevcut ve 1.siteyi iframe olarak şu kodla çektim.
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" xml:lang="en" lang="en">
<head>
<style type="text/css" media="screen">
html, body {
position: absolute;
height: 100%;
max-height: 100%;
width: 100%;
margin: 0;
padding: 0;
}
iframe {
position: absolute;
height: 100%;
width: 100%;
border: none;
}
</style>
</head>
<body>
<div id="header"></div>
<div id="container">
<iframe src="http://1.site.com"></iframe>
</div>
</body>
</html>
Yukardaki kod ile 1.ci siteyi iframe olarak 2.ci sitede gösteriyorum 1. sitede kayıt olma üye paneli müşteri paneli v.s var 2.ci sitede giriş yaparken kayıt olurken işlev görmüyor diğer hiçbir sorun yok fakat kayıt oluyor giriş yapmıyor giriş yapınca olduğu yerde yeniliyor veriyimi çekemiyor nasıl oluyor anlamadım yardımcı olucaklara şimdiden çok teşekkür ederim.
iframe Kodu ile ilgili bir sorum
4
●79
- 11-08-2021, 02:12:59Kayıt oluyor . veri tabanına kayıt geliyor kayıt olunca direk otomatik giriş yapması gerekiyor yapmıyor direk anasayfa gidiyor. ve . 2 .ci siteden giriş yapınca tekrar giriş yap sayfasyına geliyo yani giriş yapmıyor kayıt oluyor ama giriş yapmıyor 1.sitede soruın yok 2.site iframe ile çektiğim sitede bu sorun.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2021, 02:21:03Olayı pek anlayamadım ancak iframede giriş yaptığınızda o sitede yetkilendirilmek istiyorsunuz galiba. Farklı alan adları olduğundan iframeli sitede oluşturulan çerez normal sitede işe yaramayacaktır. Login olup olmadığını kontrol etmek istiyorsanız konsol mesajlarını kullanabilirsiniz. Konsolda login olduğunda çerezleri yazdırıp js ile ekleyebilirsiniz. İframe ile çerez sorunları çıkabileceğinden size tavsiyem iframe kullandığınız sitede bir link daha oluşturup back endde iframe ile getirdiğiniz sayfanın kaynak kodlarını çekip kullanmanız.