Normalde kaydı olan bir hesapla giriş yapılınca bir sorun var mı? Sorun sadece kayıtta mı? Kayıt olunca bir yere yönlendiriyor mu? İstediğiniz şey orada giriş yapınca iframenin olduğu sitede tarayıcınızda çerez oluşturulması mı? Detaylandırır mısınız?
Kayıt oluyor . veri tabanına kayıt geliyor kayıt olunca direk otomatik giriş yapması gerekiyor yapmıyor direk anasayfa gidiyor. ve . 2 .ci siteden giriş yapınca tekrar giriş yap sayfasyına geliyo yani giriş yapmıyor kayıt oluyor ama giriş yapmıyor 1.sitede soruın yok 2.site iframe ile çektiğim sitede bu sorun.