• 08-08-2021, 20:27:15
    #1
    Üniversite bittikten sonra askerlik otomatik 2 yıl erteleniyor mu bi arkadaşım öyle demişti yoksa biz mi ertelenmesi için başvurucaz bilen var mı
  • Kabul Edilen Cevap
    • Otomatik olarak uzatma yok. Mezun olduktan sonra 3 ay içerisinde gidip işlemlerini kendin halletmen lazım. Bu 3 aylık süreç daha kısaltılmışta olabilir.
  • 08-08-2021, 20:28:49
    #2
    Üniversiteye başlarken zaten doğrudan 7 yıl tecil yapıyorlar, sizde öyle değil mi (lisans eğitimi için) önlisansta da 4 yıl yapılıyor.
  • 08-08-2021, 20:29:17
    #3
    26 yaşındayım. Üniversite okumaya devam ediyorum. Bu sene bitecek. Otomatik olarak 2 sene uzatılacak. Zaten 28 yaşını doldurduğun yılın son aya kadar ön lisansla uzatabiliyorsun.
  • 08-08-2021, 20:32:30
    #4
    Hocam asal’ın veritabanına oto gidip uzatılıyor diye biliyorum
  • 08-08-2021, 20:32:43
    #5
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üniversiteye başlarken zaten doğrudan 7 yıl tecil yapıyorlar, sizde öyle değil mi (lisans eğitimi için) önlisansta da 4 yıl yapılıyor.
    evet öyle hocam fakat okul bitince olmuyor az önce baktım 2027 ye kadar tecilliydi okul devame derken şimdi mezun oldum 31.12.2021 tar,h,ne kadar tecilli diye değiştirmişler
  • 08-08-2021, 20:33:03
    #6
    E devletten kontrol edebilirsiniz hocam
  • 08-08-2021, 20:34:39
    #7
    Otomatik uzatmıyor senin gidip işlem yapman gerekiyor. Sana tavsiyem biran önce gidip gelmen
  • 08-08-2021, 20:35:01
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet öyle hocam fakat okul bitince olmuyor az önce baktım 2027 ye kadar tecilliydi okul devame derken şimdi mezun oldum 31.12.2021 tar,h,ne kadar tecilli diye değiştirmişler
    Olabilir hocam bana da bitirmek nasip olursa inşallah deneyimleneceğim bu konuda 😂
  • 08-08-2021, 20:40:36
    #9
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Otomatik olarak uzatma yok. Mezun olduktan sonra 3 ay içerisinde gidip işlemlerini kendin halletmen lazım. Bu 3 aylık süreç daha kısaltılmışta olabilir.