Üniversiteye başlarken zaten doğrudan 7 yıl tecil yapıyorlar, sizde öyle değil mi (lisans eğitimi için) önlisansta da 4 yıl yapılıyor.
evet öyle hocam fakat okul bitince olmuyor az önce baktım 2027 ye kadar tecilliydi okul devame derken şimdi mezun oldum 31.12.2021 tar,h,ne kadar tecilli diye değiştirmişler